Ik ben Len

Poster Robin Hood


Schetsen voor de poster van Robin Hood. Mijn idee was om een beeld te creëren die kan functioneren als poster, programmablad en leuke actie.
Dit idee is aan de ene kant een poster. Aan de andere kant is het een programmablad met de namen van alle medewerkers en een kort inhoudelijk verhaal. Je kunt het programmablad/poster dichtvouwen op een speciale manier (via de stippellijntjes). Dan vouw je het geheel tot een 'Robin Hoed', die kinderen op kunnen zetten.

Ik heb dit idee voorgelegd aan Michelle en Anneke. Zij waren groot voorstander van het multifunctionele idee. Maar na overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat we liever digitaal reclame maken.
In de komende weken ga ik zoeken naar manieren om een interessante manier te zoeken om digitale posters te maken en hoe ik daar op een bijzondere en eigen manier op in kan spelen.