Ik ben Len

Workshop 'Illustreren kun je leren'

Inmiddels heb ik in verschillende groepen 3 en 4 op scholen de workshop 'Illustreren kun je leren' gegeven.
Het was één groot feest, en alle kinderen deden vol enthousiasme mee aan het uurtje illustreren.
Daarnaast was het natuurlijk ook een leerzame les. Nu weet iedereen wat illustreren is. Spannend.. Er kwam een 'echte' illustrator in de klas, die even komt uitleggen hoe je illustreren moet.
Na afloop mochten de kinderen ook vragen stellen. Ik kreeg brandende vragen als: 'wanneer wist je dat je illustrator wilde worden?' en 'geef je ook kinderfeestjes?', maar ook wilde de kinderen maar al te graag mijn leeftijd en lievelingskleur weten.


De workshop is leuk en leerzaam voor kinderen van 6-10
Met veel liefde en plezier geef ik de workshop op basisscholen, dagbestedingen, kinderfeestjes etc.

Het boekje is ook los te koop voor €6,- p.s (excl. verzendkosten)


Ik was te gast bij:
4a & 4b / School op de Berg / Amersfoort
3-4a & 3-4b / OBS De Meander / Amersfoort
3a & 3b / OBS De Gondelier / Amersfoort