Ik ben Len

Poster en CD schetsen


Poster schetsen
Voor het beeld wil ik ingaan op de waslijn met het eigen plekje van Robin.
Robin zit in zijn tent en leest een magisch boek...
Hier een aantal schetsen die het beeld en de sfeer weergeven. Ik wil ze uitwerken in 3D.



Naast de poster wordt er ook een CD uitgegeven. Het lijkt me leuk als de CD en de poster herkenbaar aan elkaar zijn. Ik heb ook wat beeldschetsen voor de CDhoes gemaakt.
Ik wil ook een 'grapje/verrassing' toevoegen. Voor nu heb ik bedacht dat als je de CD er uit neemt, dat je dan Robin achter het boek vandaan ziet komen. Ik ga nog verder schetsen voor 'grapjes/verrassingen'.
Vooral was ik heel benieuwd hoe beeld werkt in een CD hoes. Dit was mijn eerste ervaring met een CD hoes. Ik merk nu al dat ik er veel meer uit kan halen en dat ik moet zorgen dat het niet te saai wordt.

Voorkant:

Binnenkant met CD:

Binnenkant zonder CD:

 Achterkant