Ik ben Len

Expositie 'Er was eens...'


Expositie ‘Er was eens…’

“Er was eens...
Een meisje dat in sprookjes gelooft.
Dat meisje bedacht verhalen. Ze fantaseerde over nieuwe werelden.
En ze tekende en schilderde de héle dag.
Het meisje droomde, dat als ze later groot zou zijn,
Ze een echte illustrator worden mag.”

Dat meisje, dat ben ik.

Ik ben mijn allergrootste droom achterna gegaan,
Om na 4 jaar kunstacademie
Als illustrator te bestaan.

Mijn werk van de afgelopen jaren is in een expositie gebundeld, en pronkt,
In ’t Oude Raadhuis te Beek en Donk.

Kom een kijkje nemen!


Feestelijke opening:

Zaterdag 22 juni 16.00 uur

Openingstijden:

Van 22 juni tot en met 14 juli
Elke zaterdag en zondag
Van 14.00 t/m 17.00 uur

Locatie:

’t Oude Raadhuis
Heuvelplein 8
5741 JK Beek en Donk

Gratis entree, gratis parkeermogelijkheid.