Ik ben Len

Doornroosje

De afgelopen 3 weken in de zomervakantie heb ik gespeeld in het toneelstuk Doornroosje. Inderdaad, het toneelstuk Doornroosje waar ik ook de poster voor heb gemaakt. Het was een spektakel!

Het was heerlijk om weer vol energie op de planken te staan. We hebben er allemaal heel erg hard gewerkt om er een prachtige voorstelling van te maken. De kleding, het decor en de muziek vormde een prachtig stuk. Zelf mijn klasgenootjes zijn komen kijken: wat een eer.

Bekijk de foto's eens!
www.toneelverenigingmariahout.nl/kinderproductie/fotos/

Volgend jaar komt er weer een super stuk, daar ben ik van overtuigd. Wil je op de hoogte blijven van onze stukken? Volg Toneelvereniging Mariahout op Facebook en Twitter. Kan niet mis!
www.facebook.com/ToneelverenigingMariahout
https://twitter.com/tvmariahout