Ik ben Len

Amsterdam International Fashion Week

Deze periode richten we ons op de entertainmentindustrie.
Naar aanleiding van een mode-ontwerper met zijn of haar gedachten brengen wij onze visie in beeld.

Ik heb gekozen voor de mode-ontwerper Edwin Oudshoorn.
Zijn kleding is heel mooi en sprookjesachtig, maar er zit een hele realistische en treurige gedachte achter. Wat hij eigenlijk wil zeggen is: "Blijf niet te lang in het verleden en in het verdriet hangen, maar ga door met het leven". Ik vind dit een hele mooie gedachten.

























Ik vind ook dat we niet te lang moeten treuren om onze problemen, we hebben ze immers allemaal.



Het 'treurige', de problemen, wil ik weergeven door middel van kapotte stukken kleding. Los draad, knopen die van een kledingstuk af zijn gevallen. Oude spullen. En deze rafels van kleding vormen samen de positieve blik. Het verder gaan, ook al is er veel gebeurd in het verleden.
Bekijk het van de mooie kant.