Ik ben Len

Gesprek

Serieel Beeld. Een spannende opdracht; probeer op verschillende plekken gesprekken op de vangen. Aan de hand van deze gesprekken zijn we beelden gaan creeëren, die uiteindelijk geleid hebben naar een animatie.
Ik ving een gesprek op in de trein van een meisje die over haar vriend aan het klagen was dat er in een tictac wel 10 kilocaloriën zitten. Ze begon steeds harder te praten en haar vriend kroop steeds verder weg. Hij antwoordde eigenlijk niet. Toen ik er over na ging denken, moest ik ook wel lachen. Ik herkende mezelf wel een beetje in het gedrag van het meisje. Ik kan ook ooit zo zeuren, over niks eigenlijk. Een leuke 'confrontatie', en tevens mijn eerste proef van een animatie ever.

http://www.youtube.com/watch?v=X-5ZlrrctPg&feature=fvsr

(tip: zet je muziek niet harder)

Enjoy!